Sider

torsdag 22. november 2012

Skulle bare innom Morgrethe

Skulle bare en liten tur innom Morgrethe i Brumunddal, men der var det mange fristelser - rene "godtebutikken".

Selv om jeg som vanlig har flere prosjekter gående, fant jeg en utrolig fint mønster fra SandnesGarn og da måtte jeg bare....

Her er altså mitt nye prosjekt som selvfølgelig allered er påbegynt.

Mønsteret ser du på bildet og heftet heter "mix dame" med nr. 1210.
Den lange genseren strikkes med to tråder, en med sisu og en med silk mohair og pinne nr. 5.
Skulle gjerne hatt den ferdig allerede, så jeg får bare fortsette.

2 kommentarer:

  1. Den genseren tror jeg blir lekker og så flotte brikettholdere du har strikket i innlegget under.

    SvarSlett
  2. Kjekt å strikka noko til seg sjølv. God helg :)

    SvarSlett