Sider

torsdag 11. august 2011

Lappeskolen påbegynt

Dermed har jeg startet på "Lappeskolen" :-) Selvstudium uten studiepoeng... he he.

Tenkte jeg skulle prøve meg på "Familiens lappeskole" som startet i nummer 6/2011. Nå har jeg altså startet med del 1 som går på firkanter. Blir spennende å sette sammen blokkene til slutt, kanskje blir det et teppe på en seng muligens. Fortsetter skolen litt innimellom når inspirasjonen kommer.

Blokken øverst til venstre heter dobbel firerblokk (double Fourpatch)
Blokken øverst til høyre heter nierblokk med ramme (Framed ninepatch). Nederste blokk heter lenkegjengen (Le Moyne Single Irish Chain)



4 kommentarer:

  1. Alltid gøy å lære noe nytt. Fine blokker:)

    SvarSlett
  2. Ja det tenkte jeg at jeg skulle se på også..................å det har jeg gjordt:-))))
    Flink du som gjør noe med det:-))

    SvarSlett
  3. Godt begynt! Gleder meg til å se fortsettelsen. Holder på jeg også, men har forlagt ett par deler av mønsteret, samt at det var noen annet som fenga mer, men snart er jeg vel i gang igjen.

    SvarSlett
  4. Lenge siden jeg har abonnert på familien men nå lurer jeg jammen meg på om jeg ikke må gjøre det igjen:) Blir spennende å se hva du "tryller" ut av disse blokkene. Ellers ses vi vel snart:)

    SvarSlett