Sider

torsdag 3. oktober 2013

Veldre-vott ?????

Jo, det er faktisk liv i meg :-) Lenge siden forrige innlegg, men tiden løper fra meg.
Er blitt "skolepike" på deltid, så med full jobb i tillegg - blir det liten tid til kreative sysler.

Nå har jeg imidlertid tatt oppfordringen fra Veldre Husflidslag:

"Styret i Veldre Husflidslag oppfordrer alle som har lyst om å komme med forslag på VELDRE-VOTTEN.
Hadde jo vært utrolig morro om vi kunne fått en egen vott!...

Den enkelte står fritt til å strikke, hekle eller sy. Bruk din kreativitet og fantasi til å lage en vott du mener kan representere bygda".

Her er mitt forslag levert styret:

Mine tanker bak votten og bygda:
  • skogrik
  • skiglede og natur
  • storvilt som elg
  • Snørik om vinteren
Alle forslag blir stilt ut på høstmessen på Veldrom lørdag 26.oktober kl. 11-15.

5 kommentarer:

  1. Så fine votter! Håper du vinner med dette forslaget! Lykke til!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte :) Du er kreativ!
    Takk for hyggelige ord hos meg. Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen hos meg. Jeg er litt av og på i bloggland, men prøver å følge med, og følger deg gjerne.
    Flotte votter - krysser fingrene for at akkurat dine votter premieres:-)

    SvarSlett
  4. Fine votter du har laget! Så morsom utfordring:)

    SvarSlett
  5. Jeg fant din deilig votter med elg og skiløper... så stor fint!!! Fantastisk er motiv. Vakker... SUPER. Hilsen fra Viola.

    SvarSlett